All my graff writers who bomb till sun up



Att åka buss i fyra timmar kan vara både jävligt krånligt och jävligt avslappnande för många.
Jag kör på jävligt krånligt. Det är trångt som fan, man får knappt andnings-space.
Sitter man längst ut och personen bredvid ska på toaletten måste man dra in magen och försöka hitta en smidig väg ut. Samma visa när den ska tillbaka. Och hur fan ska man kunna försöka sova, när man inte kan sitta bekvämt?
Tjuriga ungar, pratglada tanter, högljuda tonåringar, nej tack.
Tacka vet jag tåg där man kan få lite space och en toalett att låsa in sig på.

pusss

kommer saknarej sandra!

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag tackar hitler att jag slipper! kommer sakna dig med! må resan gå åter bra! HAHAHAHHAH

2008-02-16 @ 11:48:20
URL: http://eyyosandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0